Parfemska rapsodija

Uronimo u mirisni svet… :)

Zimska parfemska rapsodija Part Two

on December 30, 2012

6.  Cacharel, Liberte, edt

CACHAREL_LIBERTE_WOMAN

Jedno iznenađenje, parfem iz kategorije chypre cvetnih parfema. 🙂  Izuzetno prijatan, za one koji vole narandže, definitivni MUST HAVE !!! U ovom parfemu je narandža dominantna, ali ni najmanje dosadna… Ona je kandirana, slasna, u stanju da vas od rane zore napuni najčistijom energijom, čak i  u ove hladne zimske dane ! Ovo je začinjena narandža potopljena u med, ali ako mislite da je zbog toga nenormalno slatka, prevarili  ste se… Ne… Ona je jedna karakterna narandža, zavodnica, sa kojom nikada nije dosadno…Jer taman kada mislite da se umirila, pojavljuju se njene cvetne drugarice, heliotrop, gardenija, i još poneki beli cvetak… I plešu li plešu… Liberte, samo ime ovog parfema govori šta vam donosi… Stavite ga i osećaćete se nesputano i slobodno u pravom smislu te reči… Zovu ga i ” Miris slobode”, pa zar to nije dovoljno da dočara sliku ovog parfema ?

DSCN6635

7. Dolce & Gabbana, By , edp

BY-perfume-Dolce-Gabbana

Zaista poseban parfem, spada u kategoriju cvetno drveno mošusnih parfema…. U poslednje vreme mi često parfemi liče jedan na drugi, e pa ovaj mi nije  ličio ni na jedan pre !!! Zaista ima oštro otvaranje, ali meni savršeno odgovara, kasnije se umekša, pokaže svoje meke tonove, ali je ovo parfem za Amazonke! Malo skromnosti nikad na odmet…  :)))) Zamišljam ga na ženi koja nosi muško odelo, a jako je našminkana, sexy do bola!!! Veoma karakteran parfem, u kom me kombinacija đumbira i raznoraznog cveća oduševljava ! Nisam ni pomislila ikada da se ciklama i lavanda mogu naći u jednom parfemu zajedno a da tvore nešto sasvim treće…

Čak poseduje i neki divni tobacco štih, ali ne onaj nikotinski, nego kao najfinija kubanska cigara…  A uz kubansku cigaru ide naravno i nagoveštaj najbolje brazilske kafe… I kako onda da vas ne greje zimi…Možete ga voleti ili ne, ali mu morate odati poštovanje ! Ekstremno karakteran parfem , ali koji uopste ne guši, svaka čast. Jedina šteta je da sad ne znam gde cu ga naći, kada potrošim ovu bočicu… Nažalost, prestaje da se proizvodi, pa je moj savet da zgrabite bočicu ako ga igde više nađete, ne bi li barem jednu divnu zimu uživale u njemu . Preporučujem ga od sveg srca, ali nikako za blind buy, ipak nije parfem koji se tako kupuje, veoma je specifičan…

DSCN6637

8.  Kenzo Amour, edp

Kenzo Amour EDP (Orange, Pink, White)

Nežan, blag i savršen u svojoj jednostavnosti. Upravo kao ljubav. Na meni miriše kao najlepši puding od vanile posut nekim egzotičnim cvećem. A nisu u suprotnosti, naprotiv.Slažu se savršeno, greju i maze se do besvesti. Parfem koji valjda samo pozitivne emocije može da probudi u čoveku, toliko ničeg agresivnog nema u njemu. Baš ga volim i mogla bih ga nositi svakog dana. Iako spada u kategoriju cvetno drveno mošusnih parfema, nikako nije ni na momenat agresivan niti se ta drvena nota koju ja lično baš i ne ljubim u mirisima preterano oseća… Više je tu da pruži osnovu prekrasnim laticama cveća i vanili divnoj, da ne potonu… Beli čaj i trešnjin cvet nekako podsećaju na Japan, kao i šarena Kenzo ptica… Što i nije preterano čudno kad se zna da je g-din Kenzo Takada upravo tamo i rođen…

Mnoge zbunjuje to što tri različite bočice stižu u tri sasvim različite boje… Elem, miris je isti, samo je mililitraža drugacija… Bočica boje fuksije je od 30 ml, bočica od 50 je bela, a ona najveća od 100 ml je narandžasta. A kada je u slast potrošite, bočica može da vam posluži kao ukras, deluje kao skulptura, vižljasta, izvijena, pretpostavljam posvećena ženi…

DSCN6645

I tako… Eto još par redova od mene , a nastavak naravno sledi…  🙂

8 responses to “Zimska parfemska rapsodija Part Two

  1. Eržika Pap Reljin says:

    Nažalost, By nikada nisam imala prilike da pomirišm… Ali zato Caharel Liberte volim, i koristim ga u svim godišnjim dobima. Prva asocijacija na Cacharel Liberte mi je bila da je to letnja verzija Coco Mademoiselle. Koleginica me je pitala da li sam to možda stavila Dior Dune. Dakle, ima od oba nešto, ali mu to nimalo ne umanjuje dopadljivost. Divan miris, lepo si ga opisala. Kenzo Amour je na spisku želja…

    • perfumediamond says:

      E pa neka ti se želja što pre ispuni ! 🙂
      Vidiš kako različito mirišu parfemi na različitim ljudima, ja ne bi pomislila na Coco M vezano za Liberte, ali očito da ima nešto…

  2. Zlatana says:

    Čestitam na otvaranju bloga, mnooogo mi je drago da si ga ipak pokrenula! Želim ti puno dvinih postova i sve najanaj u ovoj godini (a i u sledećim) 🙂

    • perfumediamond says:

      Hvala tebi, draga moja, sto si me ” nagovorila” da ga pokrenem !
      Tebi od srca zelim sve naj naj naj u svim godinama koje dolaze ! 😀

  3. Tanja says:

    DG “By” je prvi parfem koji sam sebi kupila, do tada sam ih uglavnom dobijala. Njega sam lično odabrala, bočica nije bila naročito inspirativna ali TO njegovo specifično, između dinje i banane i koječega meni dragog, me je potpuno oborilo. Definitivno ovo nije običan parfem. Ne mogu ga uporediti sa nijednim drugim, ne mogu mu naći ni pandan jer ovaj parfem ima stav. On je svoj, dopao se vama ili ne, on ima karakter i ne trpi kompromise. Uglavnom se ili voli ili ne podnosi. Na žalost, sve ga je teže pronaći.

    • perfumediamond says:

      Lepo receno Tanja, sasvim se slazem sa komentarom, ili se voli ili ne… Nazalost kao i mnoge druge divote i njega su prestali da proizvode… Nikad mi to nece biti jasno, jer je on itekako imao svoje poklonike…

  4. CocoVanilla says:

    darling, malo je reći da si me oduševila – raspametila si me! 😀
    koliko god se nastojim kontrolirati u gomilanju parfema a trenutno sam u fazi isprobavanja novih, nakon čitanja tvojih opisa dođe mi da pokupujem ponovno ove dosadašnje ljubimce (sve sam ih imala osim nedostižnog By) – baš si mi izazvala nostalgiju za njima! ljubim, sretno s blogom i nadalje! ❤

    • perfumediamond says:

      Puno hvala draga Coco :), trudicu se i dalje da budem na nivou :), a sto se tice nagomilavanja parfema… ma, sta cu ti ja reci, sve ti je jasno… 😀

Leave a Reply

