Parfemska rapsodija

Uronimo u mirisni svet… :)

Agent Provocateur, Agent Provocateur edp

on January 13, 2013

Agent Provocateur, edp

AGENT PROCATEUR EDP 30ML (W)

cvetno drveno mošusna kategorija

Kada sam prvi put osetila ovaj parfem, mislila sam, gotovo je, onesvestiću se sigurno…  Bila sam potpuno opijena… Bio je to lep prolećni dan i stigao mi je semplić od jedne ” parfemske ” drugarice… Potpuno me je osvojio, ali potpuno… Miris, neviđen, ranije nikad pomirisan… Nesvakidašnji, sasvim drugačiji… I zaista, u to vreme sam otkrila gomilu parfema koji mi nisu ličili na neke druge, što je kod mene prilično retko, s obzirom na moj hobi, kako neki drugari moji rekoše, opsesiju… Pa dobro, neka bude… 🙂

Kada me je posle nekoliko nedelja nazvala ( mobilnim telefonom ) moja seka od tetke  iz parfimerije ni manje ni više nego iz Kanade, mislila sam da ću ( opet, je li ) da se zanesvestim….  ” Ej, ima onaj AP što se i meni i tebi sviđa, 100 ml na nekom neviđenom sniženju 25 kanadskih dolara… “ ( to je nekih 20 evra)…. ” Da ti kupim ? “ Ha ? Š’a bre dal’ da mi kupiš, kupi sve da imamo zalihu ako počne Treći Svetski !!! 🙂

I kupi ona i meni i sebi po jedan… Aaaaaaa…. Nisam mogla da dočekam da dođe za Srbiju, ne samo zbog Agenta, naravno 😉 … ALi to je druga priča…

Bočica je takođe priča za sebe, a moj AP je malo remek delo, jer pripada Porcelain Edition, što je opet kuriozitet sam za sebe…

Ružičasta, nežna, zbunjujućeg oblika… ALi taj oblik nagoveštava ono što je unutra… Probajte i biće vam jasno o čemu pričam…

Nisam mogla da verujem da je moj i to čitavih 100 ml… I nijedan Agent  posle nije mu ni prineti, verujte, barem što se mene tiče…

Pa evo mojih prvih impresija….

Priča broj JEDAN
Posle divljačkog petljanja po nekoj agresivnoj travuljini, čiji miris traje ravno par minuta, odjednom se spotičem i upadam u korpu čistog veša, netom skinutog sa štrika, a osušenog na suncu… Ne postoji ništa čistije od tog mirisa. Ovo je miris apsolutne čistoće iz ove priče…

Priča broj DVA 
Posle lutanja po gradu, upadam u parfimeriju koja prodaje najfiniju šminku i pretvaram se u princezu koja je napuderisana najfinijim puderom, usana namazanih najfinijim sjajem, u beloj, tilom opšivenoj haljini, a za mnom ostaje oblak Agenta…

Ovaj parfem budi u meni nežnost i najfinije i nežnije osobine… Kao da ih izvlači napolje…
Ah, nije on naivan… Ni najmanje… Veoma smela kombijacija sastojaka, pogotovo cvetnih komponenti, koje ako se pogrešno doziraju mogu stvoriti potpunu glavobolju i suprotan efekat… Šafran, magnolija, pa još i gardenija, jasmin i ruža ? Samo majstori mogu ovako nešto da pomešaju i ne pogreše… A amber, mošus i kedar predstavljaju savršenu bazu koja ne dozvoljava cveću da potone… Šafran je taj koji u ovom parfemu nosi priču i daje mu ONO NEŠTO što u mom životu moraju imati i parfemi za koje se zakačim, a isto tako i ljudi, osećaji, ukratko sve što život čini …

ONO NEŠTO je začin koji čini sve posebnim, bez njega bi i život bio dosadan, a kamoli parfemi…
Trajnost poprilična, aura sjajna,takva da  mora čak i mene da učini zadovoljnom 🙂 ! Blag, ali veoma prisutan, nežan, ali nikako naivan, miris koji se definitivno ne zaboravlja ! S pravom  se nalazi u bočici oblika bombe , jer jeste prava bomba od mirisa !!!

DSCN6727

Leave a Reply

