Parfemska rapsodija

Uronimo u mirisni svet… :)

Chanel Coco Mademoiselle edp

on January 27, 2013

Chanel – Coco Mademoiselle edp

0006938__chanel_coco_mademoiselle_100ml_edp_spray

Ovo je moj prvi post na blogu o Chanel parfemima, ali budite sigurni da nije i poslednji, s obzirom da je Chanel jedna od mojih omiljenih parfemskih kuća… Retko koji njihov parfem mi se ne dopada, tačnije neki manje, neki više, a u neke sam zaljubljena, ali je Chanel za mene Chanel, pa ko shvati, shvatio je… 🙂

Elem, Mademoiselle…

Godinama sam ga želela, maštala o njemu, divila mu se, što otvoreno, što potajno, a onda je  konačno postao  moj… Došao je pravi trenutak i dobila sam ga na poklon od mojih najmilijih momaka… I shvatila sam zašto sam ga toliko želela i zašto sam toliko zadovoljna što je konačno moj… U njemu nema ničega premalo i ničega previše… On je remek delo među parfemima i da gospodin Jacques Polge ne napravi više nijedan parfem tokom života, ovaj bi mu bio dovoljan za Nobelovu nagradu… 🙂
Čak i sama bočica me zove, mami i nudi se… Jednostavna, a opet tako elegantna i primamljiva…
Ne mogu da shvatim kako neko ovoliko jakog cveća može da iskombinuje i da napravi apsolutno savršenu kombinaciju…  Mimoza, jasmin, ruža, ylang ylang… A u top notama citrusi umekšani cvetom narandže…. Jednostavno savršeno… A sve to bazirano na tonka mahunama, pačulijem, opoponaksom, malo vanilije, mošusa, vetivera… Savršenstvo bez mane…
Pravi omage predivnoj Coco Chanel, ženi koja je obeležila jedan vek . A za mene, ovaj parfem predstavlja moju personalnu veliku belu… Hvala momcima na rođendanskom poklonu te godine, nisu me mogli lepše obradovati…
I da dodam, edp se na meni ne može ni porediti sa edt, puniji, moćniji, lepši, prozračniji… Ma, koliko ću kontradiktornih osobina navesti, a sve ih naći u ovom parfemu… Odoh da letuckam na ružičastim krilima…

I ne mogu da odolim da se ne osvrnem na jednu veoma čestu pojavu u poslednje vreme… Radi se o sledećem…

Sam naziv ovog parfema govori o tome da je pravljen za Gospođice, a krajnje je nebitno koliko one imaju godina… Sve je stvar unutrašnjeg stanja… Svaki put se nanovo iznenadim kad pročitam ili čujem , da izvinete , lupetanja, tipa, isfuran, mrzim ga jer svi mirišu na njega, fuj , a ni naznaka o tome kakav je parfem po mirisu, zasto se dotičnoj osobi ne sviđa i tako dalje…  A kad pročitam podele tipa ” ovo je za starije gospođe”, bukvalno mi se sloši,  više je nego očigledno da dotične osobe nemaju pojma o čemu pričaju, jer je Mademoiselle parfem upravo pravljen za mlađu populaciju… Sve više i više imam utisak da se ovi fuj, pljuc komentari pišu više iz kompleksa, nego zbog bilo čega drugog… Postoje i negativni, ali argumentovani komentari, čak i duhoviti, ali ove tipa ” odvratan je , jer je odvratan” bi po mom personalnom mišljenju trebalo zakonom  zabraniti, jer nemaju ama baš nikakvu svrhu… Čak se ne mogu ni svrstati u mišljenja, više u proste, neproširene rečenice… 🙂

Ovaj parfem će uvek zauzimati posebno mesto u mojoj mirisnoj garderobi, jer ga i zaslužuje… Jedan je od retkih koji sa pravom mogu nositi naziv remek dela, a takvih legendarnih parfema , za sada ima samo nekoliko, barem po mom skromnom mišljenju… Udahnem ga i postajem Mademoiselle, ona je ja i ja sam ona… Da sam parfimer, verovatno bi jedan od mojih parfema ovako mirisao…

I za kraj, kao što volim da kažem često ( ako to neko ili nešto zasluži) , može da vam se dopada ili ne, ali ga poštovati morate… 🙂

Retko koji parfem je postao toliko popularan i još uvek se drži, a mislim da je već polako, ali sigurno ušao i u legendu…

Chanel saga se nastavlja…

DSCN6775

5 responses to “Chanel Coco Mademoiselle edp

  1. LeClaire says:

    Bocica je prelepa, parfem je takodje divan, ali nije moj…nisu to moje note, nije to moj miris. Ali je svakao veoma lep. 🙂

    • perfumediamond says:

      Naravno… Takve konstruktivne komentare i volim… Slazem se, kako sam i napisala… Volimo ga ili ne, ali ga postujemo… 😉

    • Eta says:

      A šta mislite o parfemu Noa – Casharel

      • perfumediamond says:

        Sve najbolje ! Uskoro sledi i post o njemu. To je idealan parfem za ove dane, tako nezan, ali nikako neprimetan, cist, a opet karakteran. 🙂 Drago mi je da ste ga pomenuli…

      • perfumediamond says:

        Ne mogu da verujem da nisam na ovo odgovorila, svasta od mene, bila sam sigurna da jesam…
        Noa je jedan divan, mekan i podatan parfem, mene podseca na nekadasnju Nivea kremu, ali kako je nekad mirisala… Uskoro sledi post i o ovom parfemu… 😉

Leave a Reply

