Parfemska rapsodija

Uronimo u mirisni svet… :)

Annayake Pour Elle

on September 25, 2013

Annayake pour elle

annajpg

kategorija – cvetno zelena

Evo i jednog manje provaljenog, prilično retko zastupljenog parfema na našim prostorima, a koji sam ja upoznala posredstvom jedne meni mnogo drage osobe, hvala joj 😉

Ako tražite nešto za svaki dan, a opet nešto što će vas izdvajati, nešto nesvakidašnje, probajte ga…

Kao što verovatno znate, parfemi koji se proizvode u Japanu i za njihovo tržište, moraju biti nežni, nikako prejaki i napadni, a veoma često sasvim linearni. Sa jednom bočicom npr.  Versaceovog Crystal Noir-a, verovatno bi u nesvest bacili grad veličine Tokija, a i smatrali bi vas vulgarnom …

Mene lično ovaj parfem asocira na rano jesenje jutro, sveže i resko. Ali nije on nikako bez slasti ! Kako god mirisao plavi lotos 🙂 ( kog ima u sastavu), u kombinaciji sa bergamotom i čajem, daje odličnu kombinaciju. Ovaj parfem jednostavno smiruje, poput one male kutije sa peskom i grabuljicom kakve sada često viđamo kao modni detalj u kancelarijama raznih japija, a koje u stvari služe sasvim drugoj svrsi.

Ja inače mnogo volim bergamot u parfemima, a ovde je tim vodenim i cvetnim, zelenim notama, lepo istaknut, ali na veoma prefinjen način, onako, baš, japanski. Ovaj parfem lako mogu da zamislim na nekoj gejši dok obavlja čajni ritual.

Elem, ovaj parfem je nekako više miris tela, nego parfem… On vas obavije, nešto poput svile i to one bež boje. Miluje, prija, ne dreči, prefinjen je i damski, ali daleko od toga da je neprimetan…

Annayake jednako bež svila, barem za mene…

Ovo je parfem za tip žene ” tiha voda breg roni”, možda zato na meni traje maksimum dva sata, s obzirom da sam ja sve samo ne – tiha voda. 🙂

Uglavnom, ako slučajno negde naletite na njega, obavezno ga probajte, možete se prijatno iznenaditi…

5 responses to “Annayake Pour Elle

  1. Marijana says:

    Na meni je bio izuzetno postojan i prilično se jako osećao u okolini. U svakom slučaju jedan od onih zbog kojih sigurno nikada ne bih zažalila, još samo da ga ima u našim parimerijama…

    • perfumediamond says:

      Eto, samo jos jedan dokaz koliko su rekacije razlicite i koliko sve zavisi od hemije koze… Moja guta parfeme… A da je divan, divan je… 🙂
      A, pa u nasim parfimerijama veoma cesto fali dosta toga… 😉

  2. doroula76 says:

    Ja nikada nisam čula za njega, ali opisom si me baš zaintrigirala.

Leave a Reply

