Parfemska rapsodija

Uronimo u mirisni svet… :)

Mirisi prirode i još ponešto :)

on October 6, 2013

Evo danas malo drugačijeg posta…  🙂

Ne znam kako vi, ali mene mirisi asociraju na mnogo toga… Postoje čak momenti nešto u vazduhu podseti na nešto davno doživljeno, pa se sa nostalgijom podsetim, ne i prisetim, jer je krajnje nedefinisano sve to… Samo miris, ništa više, a ni manje… ALi pre nego što se sasvim rasplinem u neku filozofsku monodramu 🙂 da se vratim temi…

Evo danas nekoliko mirisa koji su meni dragi i uvek mi izmame osmeh na lice, a ponekad i nešto drugo uz osmeh…

Miris svežeg snega

winter night

Ništa lepše od mirisa kojim odiše divna zima… JOš kada je noć, pa se prospe srebro po neutabanim putevima, a vazduh miriše na te prekrasne kristale koji su mi najlepši zimski ukras… I nijedna pahulja nije ista… Što priroda ume, to ne ume niko…

Miris pečenog kestenja

chestnutjpg

Šta ovde uopšte napisati, osim da mi je ovaj miris pravi uvod u zimu…

Miris veša osušenog na suncu

laundryfresh

Zimi ili leti, ja ovom mirisu ne mogu odoleti… 🙂 Zimi svež, prosto chypre, a leti mek, topao, prosto orijentalan… Moram priznati da u ovakve mirise meni spada Agent Provocateur i to onaj prvi… Koji mi se usput budi rečeno i najviše dopada…

Miris grma kritskog jasmina

jasmine-300x400

Miris koji sam dugo tražila u parfemima… Pošto smo jednom prilikom na Kritu stalno prolazili pored grma jasmina u punom cvatu, redovno me je zapahnjivao njegov medeni, opojni miris… I kada sam se malo raspitala, saznala sam da na Kritu postoji nekoliko desetina vrsta jasmina… E ovaj je mirisao božanstveno… I nađoh skoro isti takav u Elie Saab parfemu. Samo oprez sa ovakvim notama. U ovom slučaju je čak i na meni manje, više…

Miris dunje sa bakinog ormara

birsalma

Ovakvog mirisa nigdi nema…  Nije greška, nigdi, jer mi Vojvodjani taj miris nekako povezujemo sa nekim divnim davno prošlim vremenima, bezbrižnijim i mnogo toplijim, humanijim… Kuće naših baka uvek su mirisale po dunjama, sveže ispečenim kolačima i retešima… Ne znate šta je reteš ? E pa to treba probati, pa nećete nikad više zaboraviti… To su pitice od kora pa punjene bundevom, slatkim sirom, jabukama… Reteške… A neke bake su pravile i kitnikes, takozvani sir od dunja… Ih…  Nema više ni moje bake, nema više nigde ni tih divnih mirisa na koje je mirisala, ali će njeno toplo lice i vanilin šećer kojim je posipala reteške zauvek ostati u mom srcu i duši… Da sam barem bolje gledala kada ih je pravila… Nana, ove dunje su za tebe, nadam se da ih negde tamo, sa nekog mirisnog oblaka vidiš… 🙂

A koji su vaši omiljeni mirisi iz prirode ?

5 responses to “Mirisi prirode i još ponešto :)

  1. doroula76 says:

    Hmmmmmm, miris dunja, pa onda te poslastice tvoje bake, zvuče božanstveno…Ja volim miris kore mandarina, podseća me na zimu, božićne praznike, pa onda miris cimeta u kolačima, to mi je nekako utešno i egzotično istovremeno, miris morske soli na koži,pa ruže posle kiše, bebina glavica, miris kafe, joooooooj, to najviše volim…a, najlepše mi miriše cvet pomorandže…ja mislim da tako miriše Raj. Hvala, LJudo na divnom, mirisnom postu. Piši što više i što češće!

  2. Eržika says:

    Znaš onu pesmu Zdravka Čolića ,,Pusti, pusti modu”? U jednom stihu peva:,,,mirišeš bezveze ko dunja sa ormana, pusti, pusti modu…”. Jako bih volela da znam koji je to bio parfem.-)

    • perfumediamond says:

      Hhehehhe, da, cudna pesma… Moracemo da ga pitamo, koji je to parfem mirisao tako “bezveze”… 😉

Leave a Reply

