Parfemska rapsodija

Uronimo u mirisni svet… :)

Jedan prilično nemirisni post u mirisnom svetu :)

on October 22, 2013

Elem, svi znamo da ja volim parfeme, ali volim i druge stvari, a jedna od tih stvari je i pisanje…

Evo jednog teksta koji je prosto pokuljao iz mene pre određenog vremena i mislim da je krajnje vreme da ga podelim sa vama…

Sa razvitkom tehnologije i tehnike dijametrano je , čini mi se, iščilela ljudskost. Džabe nama sva naučna dostignuća kada srca i duše više nemamo.

Kakav to čovek prolazi mirno pored gladnog i bosog deteta, pored promrzlog i bolesnog šteneta ?

Kakvi su to ljudi koji misle da su nedeljnim odlaskom u crkvu okajali sve svoje grehe , pa mogu po starom ? Koliko tu licemerja ima… A najgori su mi ti novokomponovani vernici, koji vino piju, a vodu propovedaju ! Pa nije vera modni detalj, gospodo draga ! Donacije ne spašavaju od greha, dragi moji, pogotovo ako ostatak vremena provodiš po krajnje bezbožnim kanonima, a kuneš se u hrišćanske, bez trunke stida i srama… To više i nije licemerje, više spada u kategoriju gluposti…

Čovek ni u jednom trenutku ne sme umisliti da je Bog, jer će kroz tu šizofrenu ideju zaboraviti da je – čovek…

I da, danas nosim Armani Night… 🙂 Da baš ne prođe sasvim bez parfema…

Mada kod mene sve ima veze sa mirisima… 😉

arm

4 responses to “Jedan prilično nemirisni post u mirisnom svetu :)

  1. doroula76 says:

    Slažem se. Kada činiš dobro čini to tako da niko ne vidi…tako nekako…

    • perfumediamond says:

      Upravo tako… A ne cini to da bi dobio nesto zauzvrat… Sve je vise takvih cini mi se, koji samo zbog reklame nesto cine…

  2. aprilia29 says:

    Slažem se, onaj ko čini nešto očekujući drugo zauzvrat, zapravo ne čini dobro. Čovjek koji zaista želi nekom da pomogne, učiniće to da niko ne zna.

Leave a Reply

