Parfemska rapsodija

Uronimo u mirisni svet… :)

Elie Saab, Le parfum edp

on March 10, 2014

“…Prvi utisak, po  vrućinčini… 🙂
Ovako mirišu grmovi jasmina na Kritu, miris koji sam tako dugo tražila… Opojno, medeno, najlepše na svetu… Pretpostavljam da mi tek sledi otkrivanje ovog kompleksnog i apsolutno očaravajuceg parfema, kad prođju ove vrućine, jer po njima jednostavno ništa ne dolazi do izražaja… ALi kritski jasmin da… 🙂 Nastavak sledi…”

I da, nastavak jeste usledio… Posle prvobitnog udara, shvatila sam da se ovde uopšte ne oseća toliko jasmin koliko se oseća narandžin cvet… Jasmin je tu u prilično drugom planu i ne… Nije to još uvek kritski jasmin… Očito je sreća da sam ga probala leti, možda mi se zato i dopao… Da sam ga probala u bilo koje drugo doba, shvatila bih odmah ono za šta mi je trebalo vremena… Ovaj parfem je meni užasno naporan…  Kada sam shvatila da me redovno boli glava kada ga nosim i da mi nažalost na momente izaziva i mučninu, jednostavno sam ga se odrekla… Ali mi je trebalo vremena…

Moćan je to parfem na svoj način…  Da možda samo malo više kedra ima u bazi i pobogu, ne meda, nego na primer mošusa, bilo bi bolje… Ovako, na drečav i premeden narandžin cvetak, dodati još i med, tačnije pomenuti cvetu uroniti u bazu u kojoj ima meda, zaista previše… Nešto kao Gaultier 2, ali letnji, međutim to je taj tip… Na kraju, za mene, nažalost jednostavno previše otužan…

Imam utisak da je kreator hteo da napravi nešto previše moćno, a umesto toga dobio samo pre… 🙂

U svakom slučaju, od Kurkdjiana, parfemskog genija, očekivala sam nešto mnogo kompleksnije, ali manje drečavo, smirenije…

Osim preslatkog cveta narandže, od ovog veoma izvikanog i na sva usta najavljivanog parfema, ne ostaje na kraju ama baš ništa, osim možda glavobolje… 🙂

ElieSaabLeParfumEDPForWomen50ml16ozNewInBox

Leave a Reply

