Parfemska rapsodija

Uronimo u mirisni svet… :)

Alien, TM, edp, (orijentalno drvena kategorija)

on March 18, 2014

Sreća, pa sam ovom vanrednom parfemu dala još jednu šansu, čak ga i kupila… Moram priznati da bih gadno pogrešila da nisam… Na prvu me uopšte nije osvojio, možda jednostavno parfemski nisam bila zrela za njega. Jedna osoba je o ovom parfemu davno napisala da su ovo genijalni akordi parfemskog maestra Muglera… Nije to toliko ni daleko od istine… G-din Mugler uglavnom napravi upečatljive parfeme, e sad, mogu da se dopadnu ili ne, ali je svaki na svoj način poseban…

Na meni ovaj parfem  miriše fino, damski , lebdi oko mene oblak jasmina, ispod koga povremeno izviruje drvenasti ton, koji me neodoljivo podseća na drvce iz Black Orchid. Reći će neko da Alien nema nikakve veze sa BO, pa i nema, ali to drvce se provlači, samo u kompoziciji sa jasminom dobija sasvim drugi ton…Mnogo blaži, ali to je to…

Ne znam šta se sa nama desilo prvi put, ali sada na meni sasvim drugačije miriše… Suma sumarum, daleko je on na mojoj koži od teških, orijentalnih, opojnih parfema koje najviše volim, ali ovo je sasvim prijatan parfem, na sasvim drugu foru… Blag, vazdušast, ali sa nekom šašavom notom u sebi… Ako ovako mirišu vanzemaljci, ok, odoh ja na odmor na Mars bez problema ! Dakle, fin, nežan, damski, ali onako, sa stavom ! Blagost iz zasede… Hhehehehe… Ali to je pravi stav ovog parfema i pravo objašnjenje !!! Fin, damski, ali šašav… Totalno… Zato što ponekad iz te damske prefinjenosti iskoči nešto načisto blesavo da se poigra… Kada ga stavite, biće vam jasno…
A evo još da dodam, posle izvesnog vremena, doživeh sa njim još čudnije iskustvo… Alien sam nosila ceo dan i uveče odlučih da očistim akvarijum… Posle pola sata držanja ruku u vodi, moj Alien ti se lepo transformisao u neku blažu varijantu Agent Provocateur-a … Znači, platiš jedan, dobiješ dva parfema… 🙂 Šalim se, ali u dodiru sa vodom je kod mene upravo takav efekat proizveo… JOš bih samo dodala da je ovo parfem sa kojim nikako ne treba preterati, a lako je to uraditi… Tako da će vam tri šprica i to mala biti i više nego dovoljna… On je svoj i prepozntljiv i prosto mi je žao sada što mi je ostalo samo još par kapi… Njegovo vreme tek dolazi… Iako ima samo tri osnovne komponente, on je kompleksan miris… I vredi ga imati u kolekciji… Probajte, nećete se pokajati… 🙂

Sunwing_2013_winter23

Leave a Reply

