Parfemska rapsodija

Uronimo u mirisni svet… :)

NOA, Cacharel edt

on March 24, 2014

kategorija : cvetni drveni mošusni

Iskreno, nisam sigurna da je Cacharel ikada napravio miris koji se meni nije dopao. Mogao mi se samo manje ili više dopasti, a Noa je jedan od onih koji mi se jako dopada i jedan od mirisa kom se uvek vraćam. Uvek se obradujem kada ga malo zapostavim i onda odjednom ponovo otkrijem. Za Cacharel ga je kreirao Olivier Cresp koji je za mene jedan od najboljih  ” noseva” u parfemskom svetu.

Ova toaletna voda ima milion sastojaka, a ja inače obožavam cvetno . drveno – mošusnu kategoriju mirisa, ali ovde mi je posebno upečatljiv odnos belog mošusa i ylang ylang-a koji je jedan od mojih omiljenih komponenti.  Nešto najbliže onom nežnom mirisu prave Nivea kreme nekad davno… Ali u nekom prekrasnom cvetnom buketu. U ovom mirisu nema ničeg preteranog, ničeg prenaglašenog, a ipak je sasvim upečatljiv i poseban.  Prava mala poezija u bočici koja sama po sebi najavljuje nešto veoma nežno, ali upečatljivo…

Noa je prosto miris kog bi svako morao imati, zato što će svako u njemu nešto drugo otkriti. I jedan od parfema koji ne možete okarakterisati kao miris za određenu životnu dob. Mogu ga sve dame poneti. Silage i aura verovatno zavise od kože, ali ako se na mojoj koži gutačici dobro drži, pretpostavljam da se na nekom još jače oseća… Meni je i ovo dovoljno da se svaki put nanovo zaljubim u njega…

 Divan je, to je prava reč za njega… Nežan,bezbrižan, zaista otmen, ali ne forsirano, nego prirodno…  Prvi put kada sam ga probala, obujmio me je i osetila sam se kao da letim, kao da me nosi lahor i kao da dolazi proleće… Definitivno potiče sreću i porast endorfina… To je NOA , jedna i jedina… A kad sve ostale note utihnu… Kada se simfonija završi, ostaje neponovljivi ylang -ylang, verovatno jedna od najdivnijih stvari koje je priroda iznedrila… 🙂

Probajte…. Nećete mu naći zamerku…

 

noa

Leave a Reply

