Parfemska rapsodija

Uronimo u mirisni svet… :)

Balea Romantic Star Deo Bodyspray

on May 4, 2014

Jao, jao, jao… Skroz ću se navući na ovu Baleu… Jao, jao, jao…

Romantic Star je za sada najintrigantniji deo koji sam njušnula it kolekcije Balea. Ovo je moram priznati jedan sasvim ozbiljan miris, začinjena, slatka vanila, koja drži podugo, čak i na meni. Ne poričem da može i da zasmeta, zato što je zaista jak, ali je merak za zimu, to je sigurno. Boja bočice savršeno odgovara mirisu, to je baš, ali baš ljubičasto – crna, ozbiljna i na momente teška vanila.

Ali ako je probate, može vam u momentu opiti čula… Ne liči ama baš ni na jedan dezodorans koji sam do sada pomirisala…

A na momente me podseti na Aquolinu, Pink Sugar  i Alien , a to ne može biti neozbiljno.

Nažalost, kao i svi mirisi koji su ovako posebni i ovaj je limitiran, verovatno zato što je više za zimu. E, dobro, ja ću baš da ga čuvam za leto. 🙂

 ombild-balea-deo-bodyspray-romantic-star-data

Leave a Reply

