Parfemska rapsodija

Uronimo u mirisni svet… :)

Treselle Mystique, kategorija orijentalno cvetni

on May 6, 2014

E pa nema šanse teoretske da bih ja ikada iskopala ovaj parfem, da ga nisam dobila na poklon od jedne mirisne drugarice, hvala joj 🙂 Nisam ja protiv Avonovih parfema, jednostavno ih ne trošim, par puta su mi se neki dopali, par puta neki ne i to je to… Međutim…

Gledam ja ovaj parfem, gleda on mene… Otvorim, naprskam i ostanem u obliku znaka pitanja…. ?????????

Neverovatno, doživeh pravi olfaktivni šok ! Zašto ? Zato što mu je samo otvaranje na mojoj koži apsolutno identično otvaranju Black Orchid Toma Forda.  Potpuno neverovatno…  Nema tu na početku nikakve slasti, nikakvog meda, jako, tamno, kao neko opasno tamno piće koje odmah udara…

Ja nisam ljubitelj BO, pa sam tako mislila da će i Mystique proći sa mnom, kad opet iznenađenje… Posle crnca u tunelu, koliko ja mračno doživljavam BO, odjednom pomalja glavicu svoju lepu neka pristojna, ali još uvek tamna ruža, koja je i više nego prijatna, moram priznati, a sve u pratnji neke medene trunčice… Nikako nisam ljubitelj ruže u parfemima, ona je u M divlja, ali ne na fazon biberaste kao u Madness, sa kojim se baš i nisam složila, ma koliko to želela.  Ova ruža je damska, ali još uvek tamna… Jeste, u BO ruže nema uopšte i možda je to ono što Mystique srećom razlikuje…  Neverovatno otkrovenje i neverovatan doživljaj… Meni je ovaj Avonov parfem došao kao idealna zamena za Black Orchid, znači moj BO u mnogo za mene prihvatljivijoj verziji.

Treselle Mystique je mnogo jednostavniji nego čuveni Fordov parfem, a opet na mojoj koži proizvodi skoro identičan efekat. Opet naglašavam, za mene mnogo prijatniji i prihvatljiviji.

Osnovna greška u BO, barem kada dođe u dodir sa mojom kožom je mnoštvo skupocenih sastojaka u sastavu od kojih se nijedan ne oseća, nego se dobije crna čokolada i mrak neki bez trunke slasti. Ovaj put glasam za Avonov Mystique, koji je time što je uneo trunku slasti dobio mnogo bolji efekat.  Inače ova dva parfema imaju ukupno dva ista sastojka, a kod mene sasvim sličan efekat i kao što sto puta ponovih mnogo bolji učinak.

Ono što je još jedan kuriozitet je da ga je Avon već davno povukao, pa ga čuvajte kao oči u glavi ako ga imate…. Ja znam da moj sigurno neću otuđiti… 🙂

Avon

7 responses to “Treselle Mystique, kategorija orijentalno cvetni

  1. Eržika says:

    🙂

  2. Ivi says:

    Gospođo Jarmila, da li ste pisali o (mom omilljenom) Cerruti 1881? Podneću i ako ga ne nahvaliste… Hvala 🙂

    • perfumediamond says:

      Mislim da sam ga pomenula, ali je post o njemu u pripremi, pa se spremite… 😉
      Pozdrav,
      LJUDMILA 😉

  3. Marina says:

    Zanimljivo da mi usporedba s Black Orchid nije pala na pamet, iako sam imala oba. 😀 Ali slazem se, imaju neku zajednicku ostrinu, slicnu vibru, kako bi se reklo. Koristila sam Treselle M. godinama, sad mi malo dosadio ali i dalje mislim da je to jedan od najboljih Avonovih parfema. I prilicno kvalitetan, na meni dugo traje. Uzivaj u njemu. 🙂

Leave a Reply

