Parfemska rapsodija

Uronimo u mirisni svet… :)

Kimora Lee SImmons, Baby Phat, Golden Goddess, edp

on May 18, 2014

Kimora Li Simons je bivši model, da ne kažem modelsica, koja je kreirala modnu liniju Baby Phat, iz koje je iznikao i ovaj parfem.

Ja nešto nisam ljubitelj selebriti parfema, možda zato što nisam naletela ni na jedan koji bi mi bio baš originalan i svoj. Svi mi ti parfemi liče jedni na druge, a svi zajedno na već njušnute. 😉

Elem, ovaj me je zaintrigirao zbog početne note koja me je neodoljivo podsetila na moj voljeni Champagne, sada Yvresse, na koji ću se posebno osvrnuti. U ovom potonjem, uopšte nema šampanjca ( valjda kombinacija nota daje taj efekat na mojoj koži ), dok je u Kimorinom parfemu ima i to na vrhu. Pri otvaranju me zapahnuo jedan pitak i divan šampanjac pun mehurića, pomislih, Opa bato, biće nešto od ovog parfema ! Međutim, od silnog cveća koga bi trebalo da ima u ovom parfemu, na mojoj koži ostaje malo vanilice i karamelice i to veeeeoma blago. Silaž ( mada bi po svim pravilima francuskog jezika trebalo da se izgovara ” sijaž”, ali pošto moje parfemdžije sve to tako izgovaraju, ja neću da se pravim pametna ) ovog parfema je načisto slab, a trajnost na mojoj koži ciglo 15 minuta…. Pošto je moja koža prilična ” gutačica”, ne znači da na nekom drugom ovaj parfem neće duže trajati.

U svakom slučaju, za jednu orijentalno gurmansku kategoriju, meni je on slabašan, navikla sam na moćnije vanile i snažnije gurmanluke 🙂 . Svakako mislim da bi parfem koji nosi ovako zvučno ime morao biti mnogo upečatljiviji.

Ostajem pri stavu da selebriti parfemi za mene uglavnom znače ” mnogo buke ni oko čega”.

babyphat

Leave a Reply

